Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2012 19:15 - Тhe secret
Автор: margiv Категория: Поезия   
Прочетен: 299 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.03.2012 19:29


Днес сутринта като станах, получих прозрение.Сега като чета написаното си казвам, ама аз това и преди го знаех. Да де ама какво от това, сега го знам с всяка моя клетка и радостта, която изпитвам не мога да я опиша, то е нещо подобно на това да пуснеш дете в магазин за бонбони, то е пълнота, то е цялостност... и още нещо.Та да споделя : Целия живот около теб това си ти.Той е твое отражение. Всичко е инструмент, за да може да чуеш собствените си мисли, да видиш собствените си представи за живота. Ако не ти харесват само ти си способен да го промениш.Как?! Като си го измислиш по твой образ и подобие.Той и сега си е такав, но на теб не ти харесва. Хайде замести елементите, които не ти харесват с такива, които ти харесват.Страхът води до още страх, а пари при пари отиват.Толкова е просто.Не ограничавай мислите си, не ги слагай в кутийката на собствените си самоограничения.Няма значение за кой аспект на живота си мислиш.Ти си творецът и никой друг, ти си магът, на който се подчинява цялата Вселена.Ти си диригентът, а Тя следва твоята палка и се ражда музиката.Ти си ръката, която рисува, ти си мисълта която създава.Смисълът на живота е самия живот.Съвършенно.Безгранично.Какво изобилие от възможности!Всеки разбира знаците около себе си , така както може и е готов да прояви това което е готов да прояви. Ако аз съм любов , всичко около мен е любов, защото аз съм го проявила.Аз Съм във всяка шепа пръст, във всяка капка вода, във всяка глътка въздух, във всеки слънчев лъч.Аз съм във видимото и невидимото. Аз съм в песента на птиците и в смеха на детето.Аз съм  Майка Мария, аз съм и Сен Жермен, Аз Съм във всички лъчи, във всеки пламък. Всеки лист ме съдържа, всяка тревичка. Аз съм част от Цялото. Аз Съм благодарна, че съм част от Цялото.На него аз давам най-доброто от себе си, защото аз искам това и за мен. Всеки път когато изразявам любовта си към някого или нещо, аз я изразявам към себе си. Аз никога повече няма да се боря с живота си- аз прегръщам живота си с цялата благодарност , която извира от мен , защото този живот ме доведе в моя живот и аз разбрах какво е Живота. Разбрах перфектността на плана на Вселената, своята перфектност. Добре дошъл ЖИВОТ. Намасте.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 626251
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930