Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2010 08:07 - Каквото правиш,правиш го за себе си
Автор: margiv Категория: Поезия   
Прочетен: 1914 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дядо ми ,често ми разказваше една приказка” Каквото правиш, правиш го за себе си”, се казваше тя.Беше за една зла жена, която мразела всичко живо около себе си и един ден, когато един просяк минал покрай дома й, тя така го възневидяла, че му дала един къшей хляб , в който сложила отрова.Взел го просяка и щастлив й отговорил: - Каквото правиш,правиш го за себе си! Продължил пътя си и наскоро срещнал едно момченце да пасе стадото с овцете на баща си. -Чичо,чичо-казало детето- много съм гладен, дай ми нещо да ям! -Вземи сине-казал мъжът -само този къшей хляб имам, ама на, хапни си! Изяло детето хляба и ту такси паднало на земята, мъртво. Било синът на злата жена, която дала къшея хляб с отрова на просяка....         Мъдър човек беше дядо ми....         Днес денят ми изсипа много отрова върху мен.Само не знам кой повече е наранен, от моето нараняване, този който ме нарани или аз –наранената.И двамата ще страдаме.Колко по-хубаво щеше да бъде без отрова ...и за двамата...  


Тагове:   каквото,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - ...
17.11.2010 08:16
и аз помня приказката и то така, че никога не бих сложила отрова в хляб, ухо, дума

безотровен ден, Маги, ако можеше безотровен живот
цитирай
2. harvi - Нали си е казано - който вади нож, от нож умира!
17.11.2010 08:55
Важно е твоето отношение в сърцето ти да не е на омраза, непростителност, гняв... Другите ще си пожънат посятото... На теб прекрасен ден и най-хубавото в живота ти да бъде оттук нататък!
цитирай
3. margiv - и аз помня приказката и то така, че ...
17.11.2010 17:49
martiniki написа:
и аз помня приказката и то така, че никога не бих сложила отрова в хляб, ухо, дума

безотровен ден, Маги, ако можеше безотровен живот

Всичко може, само трябва да си го пожелаем:)))
Спокойна вечер martiniki :)))
цитирай
4. margiv - Важно е твоето отношение в сърцето ...
17.11.2010 17:53
harvi написа:
Важно е твоето отношение в сърцето ти да не е на омраза, непростителност, гняв... Другите ще си пожънат посятото... На теб прекрасен ден и най-хубавото в живота ти да бъде оттук нататък!

Това есе го бях писала преди 5-6 години. Вчера една ситуация ми напомни за него, но вече нищо не може да омрази и разгневи сърцето ми. Виж Егото ми понякога се поддава на тази игра, но то пък за това е Его...
Хубава вечер harvi, изпълнена с любов!
цитирай
5. sparotok - !
18.11.2010 19:11
След лошото идва добро, ти го пази в себе си, а другите...каквото изберат.
цитирай
6. margiv - След лошото идва добро, ти го пази в ...
19.11.2010 07:59
sparotok написа:
След лошото идва добро, ти го пази в себе си, а другите...каквото изберат.

Всичко е на една "ръка разстояние", можеш да имаш и едното и другото-изборът е твой!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 626312
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930