Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2018 12:19 - Карлсон, който живее на покрива - цитати
Автор: thestone Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1445 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един от любимите герои на децата особено от времето предо 90-та, Карлсон. Един красив, умерено пълничък герой, който лично мен ме караше да мечтая как и аз имам перка и живея на покрива, за да виждам звездите. Интересно е, че Астрид Линдгрен издава първата книга за Карлсон през 1955 година, но смятам, че я написала по такъв начин, че и днес да звучи забавно, да те накара да се замислиш и даже и да не си дете, да помечтаеш. Ето няколко цитата:

" Този, който е проболедувал глупостта, не може да се зарази от нищо."
" Че съм умен, умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека. "
" Ако вдъхновението те посети, трябва да зарежеш всичко и да му се отдадеш напълно."
" Ако не се нахраня, преставам да бъда АЗ."
" От покрива можеш да видиш цялата прелест на звездите, а от прозореца, не. Да се чудиш защо хората не живеят по покривите."
" Сигурно ще се намерят хора, за които е странно, че живея на покрива. Но всеки е там, където иска да бъде!"
" Щастието не е само в конфитюра, но и в неговата..консумация."
" Спокойствие и само спокойствие!"
" От вкусотии не се дебелее."
" Ако поискаш, можеш да скучаеш навсякъде."
" Когато става дума за мен, аз винаги съм в разцвета на силите си."
" Не мислете, че мога да оставя на отговорно пазене бонбоните си при човек със здрави зъби."
"Всеки има право да се опита да бъде Карлсон. Макар че досега има само един такъв екземпляр."



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thestone
Категория: Бизнес
Прочетен: 237402
Постинги: 133
Коментари: 75
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031