Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2016 10:30 - Кратък наръчник за оцеляване при диагноза рак
Автор: margiv Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.12.2016 11:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Преди време работех в атомна централа и разбира се имаше инструкции какво да се направи при ядрена авария. Всички те доведоха до спонтанното раждане на следния виц”Като има ядрена авария, препикаваш един чаршаф, намяташ се с него и тръгваш към гробището спокойно, без да се буташ с другите”. Такова ми изглежда и положението с онкоболните в България. Знам, че хумора ми е черен, но аз имам право на него, защото три пъти чух тази диагноза.Много от новите ми приятели дори не знаят, че съм преминала през това и сигурно нямаше да разберат, но вчера се обади поредната моя приятелка, на която са поставили същата диагноза и се чудеше какво да прави. Аз не мога да кажа на никого какво да прави, мога да споделя моя опит на практически здрав човек, след 96% инвалидност които ми даде ТЕЛК( без връзки) и не ангажирам никого с него.

1. Като чуеш диагнозата „рак” и видиш в очите на лекаря, че те е отписал от този момент нататък, не се връзвай! Ако се вържеш изхода е ясен, ако не се вържеш, отваряш една „жива врата” и имаш шанс. Ти го заслужаваш image;)

2. Това тяло е само твое и само ти вземаш решения за него.

3.Тялото е нещо временно, всички го знаем, рано или късно се освобождаваме от него, забрави за умирането, то няма да избяга, така че живей image



Тагове:   диагноза рак,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 622700
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031