Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2014 09:56 - Моя Ганеша
Автор: margiv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 648 Коментари: 0 Гласове:
2



 Преди време, от един индийски магазин  бях купила няколко малки, 2-3 сантиметрови,  месингови фигурки на Ганеша , които направо ме извикаха от витрината. Подарих на дъщеря ми, на приятели и ми останаха две. Едната оставих  у дома, а другата сложих в чантата си, където и да ходех беше с мен. Ако излизах без чанта я слагах в джоба на якето си или панталона, но беше с мен. Един ден една приятелка дойде у дома, говорихме си, забавлявахме се и аз много исках да й подаря един Ганеша. Когато реши да си ходи,  тръгнах с нея да я изпратя и тъй като индийския магазин беше по пътя ни, минахме от там. Оказа се, че точно тези фигурки са свършили. Много обичах тази моя приятелка и за това бръкнах в чантата извадих моя Ганеша и й го подарих.

 Мина известно време и се видяхме отново  и тя ми върна фигурката, каза ми че той искал да си бъде с мен, а ти си била купила друга.С радост си прибрах „моя Ганеша”.

След доста време и забелязах, че фигурката ми я няма. Прерових  якета, джобове, няма я. Ех, казах си, тръгнал си е от мен. Наскоро си разчиствах гардероба от дрехи, които не съм носила отдавна, част от тях прибрах  в един плик и ги дадох на дъщеря ми да ги занесе на една жена с моя размер, на която давах дрехи. Минаха 4-5 дни, захладня и се сетих, че едно от якетата щеше да ми свърши работа, но аз вече го бях дала. Реших все пак да попитам дъщеря ми и се оказа, че нещата още са в багажника. Когато се видяхме, тя ми донесе две якета, защото не била разбрала кое от двете искам. Казах си хайде и двете ще изпера пък ще видим. Това което не исках, прибрах в гардероба и днес реших да си го облека. Познайте какво намерих в джоба му, моя Ганеша J Той пак се върна при мен.

Неведоми са пътищата Ганешови, нали Jimage




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 629375
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930