Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2014 09:37 - Наклонената кула в Пиза поддържа изкривеното съзнание на хората
Автор: margiv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1292 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.05.2014 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

imageimageИ аз като повечето хора, които обичат да пътуват, с нетърпение очаквах да посетя Пиза и да видя наклонената й кула. Влизайки през вратата на крепостната стена видях наистина една впечатляваща картина.Стотици хора пъплеха между базиликата и кулата, която всъщност е камбанария, други седяха или стояха върху прекрасната морава пред нея.Нямах никакво намерение да се качвам на кулата и всичко се разви много странно. Жената, с която бях предложи да го направим и аз се съгласих.Купихме билети и се наредихме на опашката. Бяхме с ранички на гърба и се оказа, че трябва да ги оставим на гардероб и после да влезнем. Спътницата ми предложи да вземе моя багаж и аз да се кача първа, а тя после след като слеза аз. Още след първите мраморни стълби започнах да не се чувствам добре.Потях се и ми идваше да избягам с всичка сила навън, но нещо ме караше да вървя, щом съм влезнала веднъж, трябва да отида до края. Катерех издълбаните от краката на милиони хора стъпала и се чудех какво става. Когато стигнах почти до върха, стълбите свършиха и се озовах на една площадка, от която по други стълби се стигаше до върха.Излезнах горе и от този поглед видях как хората на  моравата правеха сякаш странен ритуал без да го осъзнават  и  буквално хукнах надолу по стълбите.Излезнах навън и едвам се държах на краката си. Разбрах, че това”чудо на света”поддържа изкривеното съзнание на хората и съвсем не случайно е в този вид.Никога не е била изправена и демоничната й сила, видна и усетена от  сензитивните хора може буквално да повали човек.

Мисля си колко такива „чудеса” има по света, на кой служат и когато ги посещаваме какво се случва някъде в „калабалъка”. Всъщност толкова е просто, щом нещо е изкривено във видимия свят, то е такова и в невидимия.




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 626687
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930