Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2014 16:06 - Здрава/на книжка-5-та част
Автор: margiv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1524 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.10.2014 10:23


Друг прекрасен метод за лечение е масажът. Няма да ви убеждавам от ползите, особено ако намерите масажист, който си знае работата. Тъй като той работи с ръце върху голото ви тяло, става директен обмен на енергия и за това трябва да има съвместимост между енергийния ви обмен. Дълго време ходех на масаж при моя приятелка и всеки път, когато масажът приключеше на мен ми се виеше свят и често вместо да се чувствам по-добре, аз се прибирах вкъщи уморена и лягах да спя часове наред. Тя ми обясняваше това с раздвижване на лимфата и  енергията в тялото ми. Мислех, че това е така, докато един ден не попаднах на масаж при едно момиче, което след масажа ме накара да летя.       Ако не можете да си позволите редовно ходене при масажист, купете си дървена четка с дървени зъбчета и с нея буквално четкайте тялото си, докато кожата се зачерви, по посока лимфния поток. Огромен процент от заболяванията , може би на 90% се случват от натрупване на излишна енергия. Там където има болка, има натрупване на енергия. С четката потупвайте леко и упорито няколко минути по мястото и като в магия, когато се разнесе енергията, болката ще изчезне. Ако сте стигнали до хронична болка, това няма да се случи толкова просто. Не бях ходила от две години на лекар и реших да отида да видя как стоят нещата. При моите вписани в здравната ми книжка диагнози ми е трудно да озаптя лекарите да не ми правят всевъзможни изследвания, които според мен не са съвсем безобидни. Заявих, че искам да видя кръвната си картина и после ще коментираме какво следва. Пълната ми кръвната   картина беше без нито една патология. Можете ли да си представите моя вътрешен възторг! Но, имаше едно, но. Уж всичко ми е наред, а ми се виеше свят, уморявах се, потях се при напрежение. Хормоните на щитовидната ми жлеза бяха в норма. Какво ставаше? Физическото ми тяло беше оздравяло, а енергийното?! Кой го е грижа освен мен. Съвременната медицина се е ограничила върху физическото тяло и даже върху отделните органи, а не в многоизмерността на телата ни. Древните китайски лекари са работили върху  хората, когато те са били здрави, подсилвали са енергетиката им, естествените сили на организма и са били богато възнаграждавани за това, но когато някой се разболеел, лекарят не получавал пари за лечението му, защото не си е свършил добре работата. Без коментар. Та, казах си аз, щом това което ми се случва не е във видимия свят значи е в невидимия. Знаете ли, че в човешкото тяло има 365 точки и 12 меридиана?! Това напомня на броя на дните и месеците в годината. И така,  помощта дойде в лицето Дона Идън и нейното Енергийно лечение . Можете да си  изтеглите безплатно книжката от http://www.spiralata.net/  - виртуална духовна библиотека. Леглото ми беше сложено върху геопатогенна зона. Преместих го веднага. Направих си тест, точно както е по книгата и познайте какво, половината ми меридиани течаха в обратна посока, енергията между лявото ми и дясно полукълбо не се кръстосваше, енергийните ми канали бяха замърсени, в краката ми имаше застояла лимфа. Е , на работа, нали работя върху себе си. Изчистих и активирах чакрите си, изчистих и активирах меридианите си и не е за вярване, но само след 10-15 дни смело крачех в парка без виене на свят и необяснима умора. Не се плашете, изобщо не е трудно, просто движиш ръката си по пътя на меридиана и тя като естествен магнит улавя и движи енергията . Може и с мисъл, просто си представете пътя на меридиана и посоката на движение. Знаете ли колко е благодарно тялото, когато човек се погрижи за него, само един пръст да му подадете, то и двете си ръце ще ви подаде. Не пропускайте да ходите на лекар, просто се информирайте подробно за всички процедури и лекарства, които ви се дават, интересувайте се от алтернативните методи, не стойте безучастни, защото това е вашето тяло и вашият живот. Спомням си как на 33 години ми извадиха сливиците. Живеех в Сирия близо три години и се върнах в България януари, като това беше най-лютата зима, която аз помня, минус 20 градуса. Направих една, после още една гнойна ангини. Болка, температура, представяте си. Отидох при специалист УНГ в специализирано отделение в болница при един професор и той ми каза, че трябва да се извадят сливиците ми. Без грам съпротива, като овца на заколение, аз отидох и си ги дадох. Години наред след това, настинките отиваха в дробовете ми , защото пазителя на гърлото ми, го няма. Операцията е много краен вариант, а не начало на лечение. Ще споделя едни прости упражнения за щитовидната жлеза. Моят учител по йога ми ги препоръча, когато страдах от заболяване там. Хормоните ми бяха надвишили нормата 500 пъти и аз буквално не можех да стоя на краката си, а сърцето ми биеше така сякаш иска да излезе от гърдите ми. Наведете брадичката на главата си така че с нея да докоснете гърдите си, след това опънете назад колкото ви е възможно.При йога няма насилие всичко е в границите на нормалното. Направете това упражнение 10-15 пъти.След това завъртете главата си на ляво все едно ще докоснете рамото с брадичката си и след това същото на дясно, пак толкова 10-15 пъти.И последното трето упражнение завъртете главата си няколко пъти по посока часовниковата стрелка и няколко пъти обратно, в пълен кръг. Упражненията не изключват медикаментозното лечение, но изцелението се ускорява многократно и е трайно. Аз вече не пия лекарства за моята щитовидна жлеза и тя е здрава. Когато има заболяване на орган, жлеза, чакрата, която отговаря за него също не е в баланс. Например за щитовидната жлеза това е гърлена чакра.Пречистете чакрите по някой от описаните по-горе начини.Аурата е нашия щит срещу външните въздействия.   Има още нещо, на което искам да обърна внимание и то е енергийното разделяне на енергиите между партньори, при които има сексуален контакт, независимо дали отношенията са приключили или продължават. Тази енергийна връзка  се разпада сама някъде години след това около 7-мата до 12-тата година от приключването.Това означава, че през това време една невидима енергийна нишка продължава да ви свързва. Не напразно се използва този термин „Имаш ли връзка?”. Представете си дълги партньорства по 20-30 години. Ако прекъснете енергийната връзка, дори в съществуващо партньорство, това няма да се отрази на сексуалния ви контакт, а само ще помогне на партньорите да не са зависими един от друг. Представете си как тази нишка излиза от вашата сакрална чакра и някъде в пространството ви свързва с вашия партньор/и всички останали други партньори, ако сте имали такива от последните 7-12 години/, а сега си представете как ръцете ви все едно са ножове и като ги сложите няколко сантиметра пред сакрална чакра и започнете да ги движите нагоре, надолу все едно режете и срязвате тези невидими връзки.Можете да използвате и утвърждения като например”Аз сега прекъсвам енергийната връзка с...”.Ще почувствате огромно облекчение.Ако влизате в ново партньорство, направете го, нали не искате новия ви партньор да усеща енергията на предишния? Тези енергийни връзки се образуват и тогава, когато осъждате някой, клюкарите, изобщо в ежедневието има много ситуации, в които се случват връзки. Ако не можете да „изкарате от главата си” даден разговор, спор или каквото и да е , значи се е случило точно това. Направете разделение и скъсайте връзките по съшия начин, само обхванете един по- голям диапазон от чакри от коренна до сърдечна и режете с ръце. Има един много лесен начин да не допускате някой „да ви изкарва от кожата”, затворете двата основни меридиана , все едно вдигате цип - Репродуктивният меридиан и меридианът Управител. Репродуктивния меридиан - поемете въздух и движете ръката от срамната кост нагоре през средата на тялото до долната устна и все едно заключете с ръка, а след това и меридиана Управител – от срамната кост нагоре по гъба, през главата до горната устна и заключете. Сега искам да споделя и за така наречените „фрагменти”. Когато моята майка си отиде от този свят, при цялото разбиране на процесите, аз изпитвах такава болка, че просто не можех да престана да плача. Знаете израза ”къса ми се душата”, е за това става дума и аз започнах да събирам парченцата разпиляна душа, както и да освобождавам от себе си чуждите парченца, които са намерили дом при мен. Обикновено това се случва при силна тъга, при разправии с някой човек, при насилие и др. и то не само в този ни живот. Как да се освободим от чуждите фрагменти и как да върнем своите обратно. Заземяваме се, както е описано по-горе в книжката и с мисълта си нареждаме да освободим всички чужди фрагменти и те да се пречистят с светлината на всичко което Е и да се върнат обратно в душата, на която принадлежат. Ще усетите движението на енергия и когато това усещане спре, призовете да се върнат обратно във вас всички ваши фрагменти след като се пречистят с светлината на всичко което Е. Можете да повтаряте тази процедура докато усетите, че няма движение „по трасето”. Ще се усетите по-цялостни, по- себе си.  Ще споделя няколко думи за една безкрайна енергия наречена Архангели. Четирите Велики Архангела, които работят изцяло със Земята са ААМихаил, ААГавраил, ААРафаили АА Уриел.Всеки от тях се асоциира с един от четирите елемента и с една от четирите посоки, със съответното тяло, астрологичен знак . Рафаил -  с елемента въздух, ментално тяло , посока изток и астрологични знаци –Близнаци, Везни и Водолей; Михаил с елемента огън, етерно тяло и посока юг и астрологични знаци-Овен, Лъв и Стрелец; Гавраил – с елемента вода, емоционалното тяло и астрологични знаци-Рак, Скорпион и Риби, посока запад и Уриел – с елемента земя, физическо тяло и посока север и астрологични знаци-Телец, Дева и Козирог. Всички те са изпратени на Земята от Създателя, за да служат на човечеството и са безценни помощници.Можете да ги призовавате за съдействие, при лечебни практики, защита, пречистване и всичко, което интуицията ви подскаже. Пречиствайте помещенията, в които живеете и работите. Ароматните пръчици , които се продават по магазините могат да свършат тази работа, същото ще направи и по-добре познатия ни тамян. Целта е да се окади помещението.Можете да запалите билки, даже английска сол в някоя метална чиния. Щом става въпрос за пречистване пак идва солта, бялото злато. Сложете при входната си врата и по ъглите на стаята купички с морска сол и я сменяйте периодически. Можете и със звънче, кречетало и ли тибетска пееща купа да обходите помещението. Не напразно бият камбаните на черквите. Звукът е много повече и той е незаменим помощник. Има и много видове енергийни пречиствания с виолетовия пламък, с кристали и какво ли още не. Намерете вашия начин. Аз пиша стихове от 1991г. Внезапно нахлуха в главата ми и в началото не знаех какво да правя с тях. Записвах ги , после хвърлях листа, после ги записвах в един тефтер, после издадох две стихосбирки, сега ги публикувам в блога си, http://margiv.blog.bg/. Стиховете изразяваха състоянието ми, пречистваха ме и ме лекуваха.Открийте творческата си дарба, каквато и да е тя, готвене, писане, рисуване, природа и творете, изразявайте себе си, това лекува гарантирано. Ето и един стих , който описва моята трансформация: Обърнах наобратно старата си кожа продраното закърпих гънките пригладих със ръка изтрих грима от сенките и помен не остана отне ми ден или пък век не знам това. Запалих огън, там където е горяло и вдигнах пушек кат за пет села от вехториите от векове събрани направих клада и не изгорях едва. Заляха ме вълни от съжаление защо избрала съм такъв живот защо от любовта си нямам спомен нима дошла съм тук „на стоп” от някой друг живот?! Поех си въздух за секунда и после пак, и пак, и пак от диафрагмата извадих  стъпканите  спомени и закрещях, крещях крещях. Сега съм земна пеперуда огън, въздух и вода земята в шепите ми се побира дъга във твоята дъга съблякох старата си кожа и се научих  да летя.   Мога да изпиша още много, много страници, но така ще ви лиша от възможността сами да се справите и да изпитате триумфа на изцелението, който е ваше ПРАВО. Напишете своята” Здрава книжка” сами, защото това може би е едиствения случай, в който никой друг не може да свърши вашата работа.   Ще завърша с думите на Гаутама Буда изречени преди 2600 г. и валидни и днес.”Не вярвайте на това , което чувате; не вярвайте на традициите, само защото те са били предавани между много поколения; не вярвайте на нещата само защото те са били чути и казани от мнозина; не вярвайте сляпо само защото тези послания идват от древни писания; не вярвайте на предположения; не вярвайте и не приемайте за истина онова към което сте били привикнали по силата на навика; не вярвайте сляпо на авторитетите, на своите учители и на по-възрастните. След разглеждане и анализиране, когато това нещо не противоречи на здравия разум и допринася за доброто и благото, както на отделния човек, така и на всички, тогава го приемете и живейте в съответствие с него.” Не вярвайте и на мен, открийте своята истина и бъдете здрави! Успех!   Маргарита Харизанова  harizanova@gbg.bg   



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: margiv
Категория: Поезия
Прочетен: 626583
Постинги: 425
Коментари: 234
Гласове: 762
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930